14-01-15

Då var vi igenom halva januari nu, tiden går fööör snabbt. Ibland måste man bara stanna upp, andas, njuta och bara vara.

Idag agerade jag lite instruktör för mammi, vi körde lite rygg och mage. Avslutade med 1.5 km pw på bandet :) Lugnt och skönt pass & jag var/är superglad att mamma följde med, världens finaste mamma OCH pappa har jag!

När passet var klart körde jag och solade(fiablekfis) och sen till affären och handlade maten jag skulle laga till ikväll.
Körde hem och satte igång med maten, blev kycklingtaco mee fetaost, massor av grönsaker & egengjord guaccumole :-)
Ska bli riktigt gott ikväll!

Men innan jag smaskar i mig det så ska jag till gymmet vid 7 & köra ett hårt benpass fastän jag fortfarande har träningsvärk sen söndagens benpass!

Kraaaamis. Förresten nu jävlar ska jag bli bra på att köra mage igen, nu ska magrutorna fram!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0