Days

Hejhopp.
En rastlös Fia har precis kommit hem från ett kort konditionspass imorse.
Jag vill bara iväg nu, orkar inte vänta ut tiden, inte direkt så att jag njuter av att vara ledig precis...
Därför jag sticker och tränar så mycket för att hitta på något och släppa hjärnan i någon timme. .

Bara jag som kan tänka alldeles för mycket ibland? Ibland blir det så mycket att allt blir en enda stor röra och inte det minsta positiva tankar. Allt blir bara negativt och tråkigt! Buhu...
Aja, har väl en liten offdag idag, träningen däremot går hur jävla bra som helst så det är verkligen positivt. & jag har äntligen börjat shapa om kroppen lite, efter all julmat och godis i vinter! Haha :)

Ska hoppa in i duschen nu sen senare ikväll ska jag o sis ta ett rejält benpass. Det blir det sista tunga passet jag kör denna veckan.
Sen blir det bara konditionsträning o bålstyrka resten av veckan! Vill helst inte komma till gmu första dagen och redan ha träningsvärk. Det kommer jag säkert ha sen i 3 månader efter all den marsch träningen osv.
Näääää positiv nu Fiafis.. förresten den gruppen jag ska göra utbildningen med, vi har en Facebookgrupp och alla verkar vara riktigt trevliga. Aldrig fel med lite nytt folk i ens liv, tror jag behöver nya människor som inte redan har förutfattade meningar om en.. som alla i Ystad är bra på att skaffa sig. Suck, trött på denna staden. Håller med min syster som bor i Stockholm nu, vissa människor som man verkligen inte trodde var falska är såååå fruktansvärt jäkla falska. Snackar en massa skit men är för fega att ta en diskussion i verkligheten istället. Så ja det ska bli skönt att komma iväg lite!

<-- I somras. Förra veckan -->

Kommentarer
Postat av: julia

Lovie.. <3

2014-01-22 @ 14:54:10
Postat av: Amelie

För ett tag sen undrade du vem alla som läste din blogg var, jag är en av dem. Riktigt kul är det, du har så mycket vilja. Följer dig varje dag. Hade varit roligt om du kunde uppdatera lite från gmu, om det finns tid och ork såklart. Kör hårt och lycka till med allt. :) Kram

Svar: Hej! Oj vad glad jag blir att du gillar det du läser :) Absolut kommer jag uppdatera lite grann under utbildningen också, när det finns tid såklart! Så håll utkik, kram på dig & ha det bra!
fiahabbe.blogg.se

2014-01-22 @ 20:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0