Fridaypump

Heeelloooo

Dagen har bestått av jobb, trivs som fisken i havet! Eller vad man säger.. haha.
Sen körde jag och tränade, blev ett sjukt bra bröst/triceps pass! Bänkpressen börjar kännas grymt bra och kontakten med triceps blir bara bättre och bättre!
Avslutade det hela med tungt motstånd på trampmaskin i 15 min, wiiiihooo!

Nu har jag precis tryckt i mig lövbiff rulader, namnamnam.

Ha en fin helg, imorgon har jag vila från träningen behövs efter denna grymma träningsveckan, redan köttat 7 pass, blir nog kanske ett lugnt söndagspass eller så blir det vila lör o sön. Får se helt enkelt, jobb för min del iallafall, skoj! :-)

Ps. Någon som kommentera igår vilken smak jag hade på casein, jag hade double rich chocolate. Sjukt god!
Just nu tar jag inget protein eller pwo. Har inte gjort det på mer än en månad. Känner inte att det behövs. . eller en celsius då och då tar jag för att det är gott! :) Men äter nog tillräckligt proteinrik mat för blir ändå bara större o större. Haha sjukt att kroppen suger åt sig så mycket av all mat. Bara man mår bra så! Nuddar snart vid 70 pannor, haha så jäkla sjukt men har ju aldrig mått bättre!

Vad långt inlägg det blev, haha. Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0