Handstående och en liiiiden sallad

Tjenatjena!
Dagen har varit lite upp & ner för mig. Just nu är jag bara trött, jag och siiis körde slut på benen i 5 benövningar. Sen fick det räcka, behövdes verkligen inte mer! Knäböjen för mig kändes tungt idag, med lyckades ändå trycka upp ett set med 70 kg. Men tuungt var det! Sara däremot ägde, hon har "bara" kört med en stång som väger 10 kg innan. Idag avslutade hon ett set med 40 kg, stolt syster jag är. Hon är så grym en riktig fighter! Min fina syster :)

Haha sen lekte vi lite på slutet, skulle stå på händer mot väggen. Sara smidig som bara den(10 år gymnastik i ryggen sätter ju sina spår) & jag världens klump var ju inte liiiiika smidig. Fick iallafall en man på crossen att börja asgarva, kul att glädja andra :D

Nu äter jag kycklingsallad som jag fixade ihop till familjen idag :) Och såklart caesardressing till det!



Blev lite bättre efter några försök iallafall!


Mmmmh maaaat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0