Hej 2014!

Då var det nytt år, ska göra mitt bästa så att detta året bli ännu bättre än 2013.. kommer bli svårt!

Ligger och laddar inför lite kondition nu på förmiddagen. Innan jag åker iväg till gmu så kommer det vara oerhört mycket fokus på kondition för min del. Styrka har jag men konditionen har börjat halka efter. Så det är alltid prio nr 1, sen får styrkan självklart komma med på ett hörn också för att det är såååå kul!

Annars då? Jo jag är ledig idag så blir en tur ner till stan och köpa hårfärg(vill inte få någon utväxt så lika bra att färga det) sen ska jag även växla pengar! London imorgon med min bättre halva. Ska bli såå himla mysigt!

Förresten gott nytt år på er, mitt nyår var helt perfekt! Middag, fest och en massa annat med goa människor, kunde inte bli bättre! Hoppas ni också hade ett bra nyår!

Näää nu vill denna kroppen svettas lite, förkylningen är helt väck dessutom BRING IT! Hihihi..

Kraaaaam hörs senare idag!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0