Helgen som har gått

Gör en snabb sammanfattning av dagarna som har gått.

Fredag: Ryggpass + kondition. Ryggövningarna kändes fantastiskt bra, marklyften avslutade jag på ett set med 60 kg, Jöns kollade så att tekniken stämde hela tiden & det gjorde den. Riktigt gutt att det inte ens kändes överdrivet tungt!

På fredagkvällen stack jag o adam till julia o pontus och lagade taco, spelade spel, åt efterrätt och bara snackade i flera timmar. Vi var inte hemma förrän halv 2, hade det verkligen mysigt & trevligt!

Lördag: Vaknade bredvid älsklingen, hoppade in i duschen, gjorde oss iordning och stack ner till stan och åt frukost/lunch. Gick sen lite på stan, Adam fixade en ny telefon och jag fick med mig en ny träningsbh, träningströja(ovanligt jag köper träningskläder..) ett par mjukisbrallor och mascara från HM. Båda nöjda och glada.
Sen släppte Adam av mig hemma och jag somnade i soffan i 2 timmar... haha.
Blev en myskväll hemma med la familia, sängen kallade redan vid 11 tiden.

Och nu sitter jag här vid frukostbordet, precis ätit en god surdegsbulle som fina pappa köpte med sig hem. Namnamnam.

I eftermiddag blir det ett efterlängtat pass på gymmet, vila igår och fullt ös idag.

Kram på er, hoppas ni också har haft en fin helg!:-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0