I'm lovin it

Hej (again)!
Dagen hae bestått av ett besök till emporia där bästis gjorde mig sällskap på synoptik för behöver styrka i skyddsglasögonen till gmu!
Tog vars en kaffe sen stack vi hemåt igen! Snäll bästis som håller mig sällskap!

Körde sen hem och vilade och åt kvarg sen kom finaste sis så körde vi och tränade! Sara sprang och jag ställde mig på trampmaskinen i 30 min. Svetten rann och pulsen var uppe på 180 / minut. Shit vad jobbigt det var. De sista 2 min köttade jag på motstånd 70 (?!) & lutning 10. Det brände till i rumpan!
Gick sen in och körde 3 biceps övningar där jag för första gången upplevde det så kallade pumpet! SCORE. Avslutade sen med bensving för magen och en till magövning. Sen fick det räcka! :D

Middagen bestod av rotmos med korv, namnamnam.

Sköt om er, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0