Texten följde inte med på föregående inlägg

Här ser ni en bild. Översta bilden är från 1.5 år sen då jag började träna på gym och bilden längst ner är från idag.

Inga piller, ingen protein. Bara bra mat, proteinrik mat och en jävla vilja!
Bara att ge sig fan på att klara det, fast just nu känns det kanske lite onödigt.. för på gmu kommer jag nog tappa ganska mycket muskler. Vi kommer träna på andra sätt såklart, när det finns tid och ork så kommer nog alla vilja träna styrketräning(verkar som att killarna som jag ska leva med i 3 månader är lika träningsglada som jag). Blir mycket marsch träning, gå med tung packning och inte så mycket mat som jag äter nu.
Alltså kommer det att bli en omställning i vardagen. Jag är dock grymt taggad, taggad på att lära känna nya människor och att göra något helt annat i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0