Torsdag

Hejåhå!
Väldig slappetorsdag för min del. Kollade på tv och åt lunch + bara chillade med en kopp te hela förmiddagen. . vid 2 tiden gjorde jag mig i ordning till gymmet. Sjukt taggad idag och fick till ett riktigt jävla bra pass om jag får säga det själv! :-)
Köttade stenhårt rygg först i 4 olika övningar, sen 2 bicepsövningar med hantlar. Sen gick jag och körde ett super set i mage, sen olika plankor i 8 min + 200 olika situps.
Sen blev det till och med 15 min på tramp maskin & 1 km löpning!
GOTT!!!!!


Kommentarer
Postat av: rebecka

Hej, jag vet att du skrivit det innan, men orkar inte leta i arkivet haha.. Vilket casein-pulver är det du använder och tycker du att det är gott/bra? :)

2014-01-09 @ 21:12:03
Postat av: rebecka

Hej, jag vet att du skrivit det innan, men orkar inte leta i arkivet haha.. Vilket casein-pulver är det du använder och tycker du att det är gott/bra? :)

2014-01-09 @ 21:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0