Tack!



Fick nyss denna kommentaren & tänkte svara på den här på bloggen!
Jag har väl funderat lite på tävling osv..men det är nog inget för mig riktigt. Inte än iallafall, jag trivs bra med att träna på som tusan, bygga upp min kropp precis som jag vill ha den, äta bra mat så att jag inte bryter ner mina muskler. . Men sen måste jag erkänna att det nog hade varit grymt att tävla i någon gren av fitness. Finns väldigt många olika grenar inom fitness. Men jag kan inte se mig själv stå på en scen och posera liksom. . Men jag har faktiskt funderat på styrkelyftning.. Där man tävlar i bänkpress, knäböj & marklyft. Men har inte hittat någon klubb i Ystad som sysslar med sånt, tyvärr!

Men ville bara säga tack till dig "Elsa" för att du skrev, värmer gott i hjärtat med såna kommentarer :)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0