Tradition

Haha har blivit någon form av tradition på min blogg att vänta 1 vecka mellan inläggen.. haha för dåligt. Men känner inget sug efter att få skriva av mig. Men det gör jag minsann idag... Precis innan jag ska släcka lampan och försöka sova så börjar hjärnan sätta igång. .

Dagarna består just nu av jobb och träning, umgås med vänner & familj resterande av tiden.
Jag vill ha saker att göra hela tiden, har varje dag planerat nu denna veckan. Jobb imorgon igen sen håller jag ledigt fram till söndag!

Träningen går förresten lysande.. trivs som fisken i havet på breeze. Love it! Har kört mycket morgonpass på sista tiden pga jobb.. så blir det väldigt sent att börja träna vid 8.. Så då går jag hellre upp tidigare och "carpediar"lite.. hehe.

Nä dags att sova.. morgondagen bjuder på ett axelpass på morgonen följt av jobb till stängning. . sen blir det antagligen partyparty på kvällen. Tjoohoo!

Puss på er.



















Lite bilder från dagarna som gått. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0