Heeeeeeej.

Halloj!
Efter 2 veckor utan bloggen.. så smygstartar jag igen.
Allt bra med er idag? Själv har jag nog varit jäkligt trött i huvudet. . ni vet när man säger fel till alla kunder, man svamlar och får inte fram rätt ord, man glömmer bort allt direkt, när man ska visa leg när man hämtar ut paket så tar jag bankkortet istället. Ja lite så har min dag varit. Men det hindrade inte mig från att sticka och köra en sjuuuukt bra axelpass denna afton. Bra kontakt, bra fokus. Allt rullade på!!

Sen hämtade jag som sagt ut paket, ett från freddystore som innehöll kläder och ett från mmsports som innehöll proteinpulver (det tar ju slut direkt)..

Men till en helt annan sak, jag & sis bestämde oss igår för att börja med matlådor (minideffa) & försöka få fram lite vad som ligger under allt feeeeetttt. Jag hade redan innan vi började räkna ut vilket intag av protein, kolhydrater osv vi behövde. Sen var det fram med matvågen och väga allt. Blev matlådor fram till söndag. Detta är väldigt behagligt att äta pga att man inte behöver planera maten + att det är bra mat dessutom. Till lunch kör vi på kyckling,.potatis och morötter(allt lagat i ugnen) till middag blandfärs och potatis/morötter.
Sen lägger jag även till en avokado tilö varje mål. sen frukosten kör jag på kvarg med hallon eller havregrynsgröt :)
- Detta är spännande och det ska bli kul och se om det händer något. Har tagit foto igår, så får se vad som händer om några månader! Ska hålla er uppdaterade om hur det går. SJÄLVKLART har vi en dag i veckan då vi får fuska och äta vad vi vill... godismonster som vi är;)

Hihi. Kraaaaam!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0