Juni.

hejhippppp
Då var det söndagkväll och hela helgen har rusat förbi!
I fredags körde jag ett grymt jävla pass.. blev ben! Ajajaj.. hade fortfarande träningsvärk sen måndagensbenpass. Men det var bara att kriga sig igenom passet! :)
Sen blev det att köra ut med esse och matte och kolla på österportsbal! Fick flashbacks från förra året när vi hade balen!



Sen blev det gotte & film på kvällen här hemma.

Sen blev det att köra till mitt hjärta som fyllde år igår 22 år.. wiiho! Vi tog en biltur till Danmark till ett väldigt mysigt spahotell där vi bara mös.. jag och hans familj (min extra familj)<3 Finaste människorna!
Jättemysig helg, vi bara njöt av spa, god mat och sen slocknade vi alla väldigt tidigt. Idag besökte kronoborgsslottet och sen tog vi bilen hem :)
När jag kom hem så solade jag i en timme sen stack iväg och körde ett sjuuukt axelpass som avslutades med planka på en rullande platta (?!) Haha svårt att förklara vad det är.. men den suuuger ordentligt i magmusklerna. Krampkänsla nu när jag liggger i soffan! Var precis ute med Thabo i 40 min och nu njuter jag av kvällsfika innan sängen.

KRAM, hoppas er helg har varit underbar!



















Hihi blev en liten bildbomb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0