10 sanningar om mig.

1. Jag är riktigt mörkrädd & lättskrämd.
2. Jag ääääälskar benpass.
3. Om jag ska kolla på en film så måste jag ha något att äta på under tiden.
4. Jag är beroende av tuggummi.
5. Jag har alltid haft komplex över min mage.(men det ska det bli ändring på)
6. Ibland kan jag få panik inombords när det är för mycket folk på gymmet.
7. Jag blir sjukt irriterad på folk som inte kan stå för vad de tycker och gör.
8. Jag ska bli blodgivare.
9. Jag blir helt ärligt glad i hjärtat när kompisar, familj, pojkvän tränar och berättar det för mig, att det är så glada över sin träning.(Blir inte bitter för att andra tränar, vissa människor blir ju tyvärr det, haha)
10. Jag har svårt att somna, därför jag bloggar istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0