Deff.

Sååja..
Nu jävlar är det hård hanskarna. Har under denna veckan trappat ner på kolhydratintaget.. varför? Jo för jag vill för första gången prova mig på en deff. Har aldrig gjort det innan och har nu fått lite hjälp av en kille som har koll på läget och som jag har förtroende för gällande kunnighet av träning & kost.

Kommer därför skippa kolhydrater så gott det går och alltid förbränna mer än vad jag stoppar i mig! Nu har jag bestämt mig och jag är mer än taggad på att se vad som finns där under!
Jag vet om att jag inte kommer ha samma energi till att lyfta tungt osv men det får jag minsann ta.
Jag väger mycket nu, väldigt mycket(dock inget som stör mig, MEN några kg mindre kommer göra så att jag inte känner mig så "klumpig".. Men att ha varit uppe och snuddat vid 75 kg är jag ändå rätt stolt över, hehe!

Så nu jävlar är det på med hårdhandskarna, för nu har jag beslutat mig!



Bilder som är tagna utan att jag spänner någon muskel, helt avslappnad. Just för att kunna se skillnad inom en snar framtid förhoppningsvis!

Jag hejar på mig själv!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hejar också på dig hjärtat, det vet du!!!

2014-03-13 @ 23:30:03
URL: http://hannalina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0