Det där med att känna sig stor.

Drar i linnet, drar i tightsen, rättar till kläderna, drar in magen, känner sig stor, ser bara fettvalkar....Så är jag när jag har en dålig dag på gymmet.
Tittar mig i spegeln när jag tränar och ser bara en stor klumpig tjej. .
Får nog går därifrån... Känner ni igen er lite grann?

Jag har iallafall bestämt mig att jag ska sluta med att se på mig själv negativt. vara glad över hur långt jag har kommit!! Solade efter träningen, tog en bild.. & tänkte vafan klagar jag på?! Jag mår sviiinbra, är inte alls fet & jag börjar fan forma om mig själv. Gör highfive med mig själv och tänker att jag absolut inte får hamna i fällan där jag själv trycker ner mig. Jag är bättre än så, rise and shine. Nu är det nya tag mot ett självsäkrare jag.
Fast jag kommer dock aldrig bli sååå självsäker som en tjej på gymmet idag.. hon tog minsann av sig träningslinnet i folkmassan och tränade. . haha. Blev lite paff...

Detta är jag, jag ska minsann vara stolt över vad jag har åstadkommit och bättre ska det bli!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Var stolt Fia!! Du är så fin och så grym!

Svar: Kraaaaam på diiig!!
fiahabbe.blogg.se

2014-03-30 @ 22:55:57
URL: http://annasdagar.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Fia du ska vara mer än nöjd med din kropp, vilka framsteg du gör! håll huvudet högt och bara kör! :D

Svar: Tack, såna ord behövs ibland!! :-) Tusentack!
fiahabbe.blogg.se

2014-03-31 @ 17:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0