Fruuuulle och nu lunch + mormor & morfar

Hejsan!
Vaknade med min skatt bredvid mig imorse, love it!
Är så trygg med honom!
Han stack rätt tidigt för han skulle köka lunch med hans föräldrar så jag gjorde mig en skål havregrynsgröt, klädder på mig sen stack uop 1.5 timme till världens bästa mormor och morfar.
Kom hem för en stund sen och nu äter jag biffar med grönsaker ( faktiskt jag som stod och lagadr det igår, blev 27 biffar sammanlagt och det fick godkänt här hemma)

I eftermiddag blir det beeeeeeen (älskar det) och sen dubbelt upp av kondition, hann inte köra kondition igår och grundkonditionen för mig varje dag är minst 20 min.. så måste köra 40 min idag. Haha jag vet att jag är löjlig, men sån är jag!






Och såklart dricker jag även ett stort glas citronvatten till måltiden och även omega3 och cla tablett!

Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0