Godnatt.

Stämplar jag ut, börjar hända lite saker på benen. Jag ÄLSKAR benpass, men benen är de svåraste att få vältränade tycker jag! Min rygg & armar har väl varit det enklaste för mig att få synligare muskler, men benen är fan inte lätta! Men märkte idag att lårmuskeln börjar bli mer markant, tycker att det är sååå snyggt att ha vältränade ben!

Godnatt på er. Ny dag imorgon, nya tag och nya möjligheter till att göra den till den bästa.

Ps. Det värmer så gott i hjärtat när ni kommenterar så fina saker här på bloggen (svårt att svara på kommentarer idag, klyddat lite) & sen även när man får helt från ingenstans ett fint meddelande på facebook eller sms där någon skriver uppmuntrande och positiva ord till en. Blir så glad att det även finns människor som gläjds över andras lycka och framsteg.
pussssss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0