Helgen som gått

Har haft jättesvårt att ladda upp bilder.. igen. Men nu verkar det gå igen!
Helgen som har gått har varit väldigt bra, god mat, familj, vänner, dans, pojkvän, mys och bakishäng.. lite så kan man sammanfatta min helg och födelsedag.  Idag har jag hängt med min pojkvän,  blivit klippt och även kört ett gryyyymt bröst&triceps pass med jöns. Avslutades med 20 min trampmaskinen.  Gött!
 
Och till kosten nu, det går bra med den. Känner dock redan av att jag inte har den 100% energi till att lyfta sååå tungt. Men kör fler rep och snabbt tempo! Anledningen till mindre energi är att jag ligger på ett underskott av kolhydrater,  kroppen är även väldigt ovan vid det och det kommer nog ta någon vecka innan jag vänjer mig!
Fick iallafall hem lite smått och gott från mmsports idag.  Ska ge mig på proteinpulver igen, jag ska inte bli större nu, utan bara få en definition på musklerna. 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0