Men tjäääääna!

Hejhopp!
Bloggen har halkat efter de senaste dagarna för jag inte har orkat skriva helt enkelt!
Men helgen som har gått har bestått av jobb, middag och trevligheter med Adam och hans familj. Sen nu träning efter jobbet!

Måste säga att det var helt uuuunderbart att jobba, slocknade direkt igår hemma hos mitt hjärta, haha så kul är jag!
Träningen idag var rätt tung, men det är inte så konstigt.. inte van vid att ha jobbat! haha..
Men körde iallafall axlar med mimmi (2 superset) sen köttade jag 3 övningar biceps och 12 min på trampmaskinen..hade inte tålamod till att träna mer. Så blev stretch och tänjning sen stack fiiisen.

Nu blir det mat, dusch sen lär jag slockna tidigt även ikväll.




Lyxade till det igår på min ätardag med 2 cheeseburgare (resulterade till en kaosmage idag.. men värt det)


I fredags provade jag en proteinsmoothie på ett nytt ställe i Ystad. Dit kommer jag besöka fler gånger!




Byyye.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Var ligger det ställer med proteinsmoothien? :)

Svar: Det ligger precis vid hugohallen på regementet!:)
fiahabbe.blogg.se

2014-03-30 @ 21:35:39
URL: http://jennilund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0