Power

Ett riktigt powerpass blev det idag med Mimmi. Blandadr övningar med triceps och biceps, avslutade sen med väldigt tuff magträning. Fan vad jag ska bli bättre och starkare i magen, så är det bara!

Vaknade inte med världens bästa inställning imorse till träning men det vände direkt när jag satte foten i gymmet! Härligt :)

Sen köttade jag 30 tuuufffa minuter på trampmaskinen och sen 1 km löpning där jag ökade i hastigheten eftrr varje 100 m. Rätt gött pass om jag får säga det själv!

Denna veckan har varit helt awesome (!!) Träningen har gått asbra trots det låga kalorieintagen & kosten har också gått super!
Nästa vecka kommer nog bli tuffare för då kommer kroppen nog fatta att jag har ett litet underskott av kolhydrater men det är bara att ta sig i kragen och kötta järnet ändå!
Imorgon har jag min såkallade ätardag, blir brunch på ett hotell med mitt hjärta sen ska jag trycka i mig vad jag känner för. .. Jöns som jag ska köra ben med på måndag kommer ha det tufft när jag skuttar omkring där med all energi som en duracellkanin från söndagen.. hehe.
Kraaaam på er och trevlig helg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0