Sunday

Hej på er!
Min helg har bestått av mys!
Igår lagade jag och Adam kyckling, såg film och mös. Idag vaknade vi, fixade iordning oss sen stack till Ystad spa & konferens hotell för brunch. Åhh vad gott och mysigt det var, vi åt så mycket god mat som tex olika snittar, köttbullar med rödbetssallad, äggröra, bacon, frukt, lax, smörgåstårta(ammmmazing), ostar, korvar... haha ja ni fattar, masds god mat. Vi orkadr inte ens tårt/kak bordet, lite synd men var så mätta så hade antagligen sprängt om vi hade ätit mer.

Sen stack vi hem till honom kollade film med hans föräldrar sen körde jag hemåt. På med träningskläderna och stack till gymmet. Skulle egentligen ha haft en ren vilodag idag, men det gick dessvärre inte. Men körde lugnt, 2 km pw och 3 km jogging, 10 min hopprep och 2 min planka sen var jag där ifrån igen.
Stack raka vägen svettig och dan till hemmakväll och köpte mig en liten påse godis. Ätaaaaardag idag, så gott. Man njuter verkligen på ett helt annat sätt när man har en dag i veckan då man får lyxa till det! Loooove it.

Puss på er.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0