Tisdag

Glada nyheter, allt går på rätt håll med min lilla body. De första kg är borta, (vattenkilona) men sjukt att det går så snabbt, en vecka som jag har tänkt mer och mer på vad jag äter.. Men först är det vätska(därför jag kände mig så svullen innan) men är såklart bara på starten, har en så ganska lång väg kvar att vandra. Förra veckans vikt på tisdsgen 74 kg (den vikten är min startvikt) denna veckan på tisdagen 71 kg. Nu är mycket vätska i kroppen borta. Nu är det bara allt det andra också.. haha.

Men ser tydligare muskulaturen på magen, bara att fortsätta kämpa. För än är jag inte där!
Med detta inlägget menar jag bara på att om man har bestämt sig så klarar man mycket. Jag äter inte samma mat dag ut och dag in, för det hade inte jag klarat. Behöver variation + att jag inte alls ska tävla eller något sånt. Bara att jag tänker på vad jag äter, sen kommer jag ha en ätardag i veckan, siktar mot lördagar. Just för att öka metabolismen i kroppen.

Kramis.




Kommentarer
Postat av: E

hur har du gjort för att på bort 'vattenkilona'? :)

Svar: Hej! Pga koständring så har kroppen släppt på den vätskan som kroppen har samlat på sig under dessa månaderna som jag har 'bulkat' då jag har ätit väldigt mycket och tränat tungt :)
fiahabbe.blogg.se

2014-03-19 @ 15:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0