Tjohej

Såja nu går det minsann att ladda upp bilder! Dagens pass gick riktigt bra, blev rygg och biceps. Körde bla marklyft, latsdrag, rodd, bicepscurl m hantlar och i cablecross, rygglyft. Tror jag fick med alla övningarna där!
Sen blev det 25 min på trampmaskinen sen var jag mer än nöjd!

Ikväll kommer fina Hanna och Emma hit här, jag ska göra en smarrig ceasarsallad sen får vi se vart kvällen tar oss!
Kramar till er och hoppas ni också har en bra lördag.










Måste även tillägga att jag har funnit en ny god sak. Pro heter den, är som kvarg fast med smak. Mycket protein och sen finns det även en såkallad "sörja" längst ner i botten som ni ser på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0