Brunch.. fast nä.

Hejjjj!
Gårdagen bjöd då först på ett lugnt pass på gymmet, sen körde jag till fiiiina Hanna, vi solade och snackade lite sen körde vi till olofviktors och tog vars en kräftmacka.. och njöt!

Sen kom jag hem vid 5 tiden, jag och pappa åt jättegod middag som han hade lagat. Hade inga direkta planer på kvällen, många skulle festa men jag kände att det inte var så smart när jag varit sjuk. Men blev iallafall en skön 55 minuters runda med Hanna vid stranden på kvällen. så skönt, så enkelt och så mysigt! Stack även in om Olivia som precis hade kommit hem fråb USA. Hon har sommarlov nu sen ska hon tillbaka igen i höst!
Jättekul att träffa henne :)

Idag körde jag till sjöbo vid halv 11 och skulle äta brunch med Adam och två av hans killkompisar... men blev ingen brunch för de hade tydligen slutat med det. Så fick bli en hamburgaretallrik istället. Får sticka till saltan en annan söndag för där får man minsann brunch!

Ska strax byta om till träningskläder och köra till gymmet.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0