Gårdagen.

Hejhopp.
Igår blev det ett riktigt bra benpass på gymmet under eftermiddagen, 70 kg kändes nästan enkelt. Avslutade 2 set med 70 kg och resterande seten körde jag på 60 kg :)
Blev även 4 magövningar efter alla benövningarna, kan ju säga att jag har träningsvärk i baksida lår idag minsann!

På kvällen stack jag hem till adam där några av hans killkompisar var, så blev grillat med massor av fina tillbehör till middag:)
Sen blev det tippning på fotboll. Det fick avsluta vår valborg. Man behöver inte göra det så invecklat, hade hur trevligt som helst!

Nu ska jag stax ner till gymmet och köra rygg/biceps!
Vi hörs!

Slänger även upp bilder på mitt nya gula träningslinne och en bild på koftan!:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0