HEJ ALLA GLADA

Vilken underbar dag!
Bestått av: Kondition med sis, maaasssa tabataintervaller på morgonkvisten, följt av en god sallad och beachen i 3.5 timme.. BRÄND så det heter duga. Cyklade sen och tränade med mimmi på breeze, blev ett sjuuuukt benpass! Jäklar vad vi köttade på bra och vad jag gillade det gymmet!! Blir antagligen ett byte dit :D

Sen följde jag med mimmi hem och åt sen blev vi rastlösa så vi stack ut i kvällssolen och bara gick en runda på 45 min.
Riktigt bra dag med andra ord! Nu är jag rätt rälig.. inte duschat på hela dagen.. hehe. Så blir dusch, sen sängen!

Vi hörs, kraaaamis.





Mysfrulle igår på morsdag!

Valkar is tha shiiiit.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0