Näääääää.

Det ligger något i kroppen och gror. .. Blev gång på löpbandet imorse i 25 min när syrran sprang. Sen fick jag agera "pt" till henne med magövningar i ett cirkelpass. Vågade inte själv köra. Sen stack vi och köpte med oss vars en sallad, namnam.

Slocknade i soffan i 1.5 timme, kände mig lite bättre så envis som jag är stack jag ner till gymmet nu i eftermiddag. Vilket jag ångrar bittert. Körde rygg, fick såna konstiga svettningar.. körde inte på alls, var till och med tungt med 40 kg i marklyften. Så då är det något som är fel. Blev en timme träning sen var jag därifrån igen. BAAAJS vill inte vara sjuk. Blir att kurera sig, åhhh thaimat idag här hemma :D

Hoppas er dag varit bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0