När kroppen säger ifrån.

Här ligger jag utslagen i soffan efter nästan 11 timmars sömn. Slem i halsen, snor i näsan och tung i huvudet. Men ingen feber vilket är skönt!

Jag har ju känt mig hängig och off i kroppen fram och tillbaka i 2 veckor. Tror faktiskt det var detta som spökade. Har väl legat ett virus i kroppen som aldrig slagit ut.. förrän nu. Och jag hatar det, hade kunnat vara utan det.. haha.

Men till en annan sak, om ni har något bra tips på hemmakur mot förkylning bara skriiiiv. Jag är ingen van lirare när det kommer till att vara sjuk. Men om ni har något dunderknep så bata skriv!!!

Ha en fin fredag. . solen skiner!






Oh just det, nu finns Lindahls kvarg i 150 g i smak utan tillsatt socker. Perfekt som frukost eller mellis. 7kr på willys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0