POWER

Jaaaaaaa min glädje är tillbaka!! Hahah låter kanske sorgligt men gud vad skönt det är att känna sig glaa & positiv!

Blev ett riktigy grymt pass idag, började med axlar. Fick 3 nya övningar av Max, som man kör i cablecrossen... det kommer kännas imorgon! Sen körde jag mage och det går bara bättre och bättre, tycker det är mycket roligare att köra mage nu!
Efter det avslutade jag och fina Erika med pw i stigande lutning i 20 min.. ajjjajjjj det gör såå ont i baksida lår men skönt är det efteråt!

Många jag kände idag på gymmet vilket gör det mycket roligare när man är så pratglad som jag är. . Men passet kändes jäkligt bra idag minsann :)

Nu ska jag kränga en fettig kebabpiiizza... ohhyes!







Åhh kolla vad fint det blommar hemma hos oss! Ääälskade maj månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0