Sunsunsun.

Mmmmh. Vilket fint väder och jag är ledig. 25 grader, strålande sol, små vindpustar, fåglarna kvittrar. & här ligger jag och njuter!

Jobb igår hela dagen, som vanligt händer det alltid något kul där :)
Men var lite halvsegt när det inte fanns några kunder i butiken...
Blev iallafall ett benpass efter jobbet, var tungt men kändes ändå bra.. svetten rann BOKSTAVLIGEN. De har problem med luftkonditioneringen på friskis.. så är dövarmt där inne.
Men körde ändå på bra :)

Idag var jag nere om i stan och fyndade en jättefin bikini på h&m för bara 98 kr, wiiihoo. Sen körde jag till Kicas och köpte vars en sallad till mig & mamma som vi ska mumsa på. Jag tog som vanligt kyckling caesar.. haha vågar aldrig testa något nytt...

Nä nu ska jag mysa vidare, pusssss!








Nya bikinin!


xoxoxoxo hehehehe./livsnjutarN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0