Today.

Hej.
Dagen bestod av att vakna med sjukt ont i halsen..faaaan tänkte jag. Vill inte bli sjuk, men efter att ha ätit frulle & druckit massa vatten så var det mycket bättre. Så fortsatte dagen med att vara världens bästa dotter. Hänga tvätt, vika tvätt, tömma diskmaskinen, dammsuga, städa rummet och ut en runda på Thabo. Sen blev det kycklingsallad till lunch följt av ett pass på gymmet. Som blev lite lugnare än vanliga benpass... men det ligger något i kroppen så vågar inte ta ut mig.

Sen hem duscha, steka hamburgare, äta och nu har jag varit på kvällsmöte på jobbet!:)

Nä minsann nu blir det sängen, hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Mira

Funderar du på att bli PT? eller hur vad vill du jobba som i framtiden? :)

Svar: Jag har funderat lite på att utbilda mig till PT för att jag tycker det är så himla kul med träning och hur kroppen fungerar :) Men får se i framtiden!
fiahabbe.blogg.se

2014-05-14 @ 00:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0